e2 ve Rachael Ray

e2′de Rachael Ray Show’u fırsat buldukça izlerim. Özellikle mutfak bölümleri çok hoşuma gidiyor.Yemek tarifleri çok ilginç.Asla yapmayı yada tatmayı düşüneceğim tarifler değil.Biz türklerin damak tadına uygun olmadıkları ekrandan bile belli.Öyleyse neden mi izliyorum ? Çünkü kadının tuhaf bir enerjisi var ve mutfakta inanılmaz pratik.Bu programı izlemeden önce kendimi pratik sanırdım.Çok faydası oluyor.Artık yemek yaparken çok daha hızlıyım. Bazende konuklar ilgimi çekiyor.
Geçen hafta konuklarından biri Amerika'da hızla popüler olan bir internet sitesinden bahsediyordu.Sitenin adını ‘Asla Bu Erkeklerle Çıkma ‘ diye çevirebiliriz Türkçeye.Sitenin işlevi şu ; diyelim ki erkekle tanıştınız.O erkekle ilgili hayallere dalmadan önce bu siteye giriyor ve tanıştığınız erkeğin ismini yazıp kara listede olup olmadığını kontrol ediyorsunuz.Eğer ismi listedeyse uzak durun çünkü kalbinizi kırabilir.Bence çok eğlenceli bir fikir.Erkeklerden intikam almak için de harika bir yol. Düşünsenize eski bir kız arkadaşınız sırf gıcıklık olsun diye isminizi kara listeye yazdırırsa ne kadar hoş bir sevgili adayı olursanız olun kızlar sizden uzak duracaktır. Türkiye'de böyle bir site yok bildiğim kadarıyla o nedenle Türk erkekleri şanslı ama yakında benzer bir site çıkıverirse hiç şaşırmayın…
e2 ve Rachael Ray e2 ve Rachael Ray Reviewed by Ömür Yılmaz on 11:59 Rating: 5

1 yorum :

Adsız dedi ki...

Elvan : Rachael Ray benim örnek aldığım nadir insanlardan biri ve en büyük iki hayalim biri onun kadar dan da fazla çok iyi bir aşçı olmak ve onunla tanışıp yemek yapmak…..
Leyla : çok başarılı harika yemekler yapıyor pratik ayrıca bizlerinde yapabileceği türden baharatları dailginç tanışmak isterdim
Seda : rachael ray i hergün izlerim fakat yemekleri çok tek düze yani hep aynı tür.sosları çok güzel ama oktay ustanın tırnağı olamaz.ayrıca çok beceriksiz.sırf yemeklere sos yapmayı öğreneyim diye rachael ray izliyorum.bide konukları renk katıyor işte
Berna : rachael ray’i hergün hiç kaçırmadan izliyorum ona bayılayorum onu örnek alıyorum.rachael benim idolüm ve başarılarının devamını diliyorum ondan.

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.