Piyano nasıl çalınır?

Piyanolar hakkında aslına bakarsanız pek bilgim yok. Ben piyano çalamam ama bilgisayar kullanırım. Hani bir GSM firmasının reklamı vardı… Bilgisayar bilgin var mı diye soruyor, patron. Eleman ise bilgisayar bilmiyorum ama cep telefonu kullanıyorum. Neyse sonuç olarak BEN PİYANODAN anlamam… Ama bilgisayarda piyano nasıl çalınır size anlatabilirim ya da tavsiyede bulunabilirim.
Musicpedia, içeriği tamamen müzik üzerine bir internet sitenin essas misyonu piyano melody search yani melodi arama. Melodi aramanın dışında sistede basit melodi oluşturma... Esas güzel olay ise sitede, pc'nizin klavyesinin kullanarak çalabileceğiniz gerçek bir piyano durmakta. Bununla kalmıyor piyano ve müzikle ilgili her teknolojiyi size sunuyor. Örneğin,  siz her tuşa bastığınızda sistem gerekli notaları kayıt ediyor. Eğer işi biliyorsanız notaları not alıp beste bile yapabilirsiniz. Bu arada piyanonun sesi inanılmaz kaliteli. Piyano çalmanın haricinde müzik severlerin paylaşacağı forum ve üyelik sistemleri de bulunmakta.
Piyano nasıl çalınır? Piyano nasıl çalınır? Reviewed by Ömür Yılmaz on 15:46 Rating: 5

3 yorum :

Adsız dedi ki...

Ben piyanoyu çok seviyorum hatta çalabiliyorum beni çok rahatlatıyo hatta kurs bile alıyorum piyano çalmak çok zevkli herkese tavsiye ediyorum kemanda çok güzel yan fülütte onlarıda çalmayı biliyorum

Selin dedi ki...

arkadaşlar bende piyano dersi alıyorum hemde özel ders öğretmen evime gelip öğretiyor evdede piyanom war piyanoyu çook sewiyorum moralım bozuk olunca çalıyorum çok mutlu oluyorum bence herkese tawsiye ederim he bide çalmayı bilmeyenlere yardım ediyim bi tane arkadaşımız wardı dilara diye dilara we tüm arkadaşlara sölüyorum arkadaşar notaları bulabilmek için bastan sona doğru sayın ( do re mi fa sol gibi işte ) güzel çalmalar kolay gelsn size

Merve dedi ki...

Benim bir kemanım var ama kursa gitmiyorum bundan dolayı ne yazık ki çalamıyorum da ama piyanoyu daha çok seviyorum piyano çalmakta istiyorum kemanımın kalın teli koptu acaba tamir şansı olabilir mi? Olsa bile maliyeti ne kadardır bilen varsa söylesin lütfen... Şimdiden teşekkür ederim .

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.